Dépôt DSpace/Manakin

دور مواقع التواصل الاجتماعي من خلال الفيديوهات التشاركية في تفعيل المهد الاعلامي دراسة لعينة من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي

Afficher la notice abrégée

dc.contributor.author مسالتي, عبد القادر
dc.date.accessioned 2021-10-06T09:44:11Z
dc.date.available 2021-10-06T09:44:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://e-biblio.univ-mosta.dz/handle/123456789/19028
dc.description.abstract Abstract The aim behind this study to reveal social media’s role via sharing videos in activating media landscape of audience whom use these sites, and to what extent the sharing videos dose to lead to the audience interaction with it, from the perspective of the uses and gratifications, by a specific study of some social media’s users. The research study questions are as the following: * What are the habits and manners of using social media sites? * What are the audience’s motives behind using sharing videos via social Medias? * What are the gratifications that the audience achieves, through using sharing videos via social media? In my academic research a have based on the use of an e-form to collect data. A have divided my e-form into 04 parts that contain sample of 50 facebook users. It was distributed on the month of May 2021 en_US
dc.publisher كلية العلوم الاجتماعية en_US
dc.subject مواقع التواصل الاجتماعي-المهد الاعلامي-الفيديوهات التشاركية en_US
dc.title دور مواقع التواصل الاجتماعي من خلال الفيديوهات التشاركية في تفعيل المهد الاعلامي دراسة لعينة من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي en_US


Fichier(s) constituant ce document

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Chercher dans le dépôt


Parcourir

Mon compte