Dépôt DSpace/Manakin

الصورة الذهنية ودورها في ترقية وتطوير المؤسسة الاقتصادية دراسة حالة الوكالة الجهوية للاتصال والاشهار والبريد السريع بشار

Afficher la notice abrégée

dc.contributor.author زايدي, امال
dc.contributor.author بن يعيش محمد, ياسين
dc.date.accessioned 2021-10-06T11:15:54Z
dc.date.available 2021-10-06T11:15:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://e-biblio.univ-mosta.dz/handle/123456789/19048
dc.description.abstract : Our study addressed the mental image and its role in the promotion and development of the economic enterprise, the Regional Agency for Publishing, Communication, Advertising and Express Mail Bashar, where it aims to study the impact of the mental image on the returns of the economic enterprise, while identifying the most prominent strategies pursued by the agency in improving its image to the public. Using a case study approach to extrapolate and extrapolate information on the subject of the study, we chose for that purpose to observe and interview, especially the open interview, in raising our queries on the subject. Let us finally come to the conclusion that the image is an important element and contributes to increasing the effectiveness of the economic enterprise - the Regional Publishing, Communication, Advertising and Express Mail Agency - in increasing the effectiveness of the latter. en_US
dc.publisher كلية العلوم الاجتماعية en_US
dc.subject الصورة الذهنية-المؤسسة الاقتصادية-الوكالة الجهوية للاتصال والبريد en_US
dc.title الصورة الذهنية ودورها في ترقية وتطوير المؤسسة الاقتصادية دراسة حالة الوكالة الجهوية للاتصال والاشهار والبريد السريع بشار en_US


Fichier(s) constituant ce document

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Chercher dans le dépôt


Parcourir

Mon compte