Dépôt DSpace/Manakin

أثر تبني الجودة على تطوير الخدمة الفندقية في الجزائر

Afficher la notice abrégée

dc.contributor.author عطار, زينب
dc.date.accessioned 2022-10-27T08:46:19Z
dc.date.available 2022-10-27T08:46:19Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://e-biblio.univ-mosta.dz/handle/123456789/22200
dc.description.abstract Hotel service is the intangible activities that can be provided separately and provide satisfaction for the desires and needs of the guests, and is not necessarily associated with the sale of another product. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Service ,Hotel ,Tourism Quality of services. en_US
dc.title أثر تبني الجودة على تطوير الخدمة الفندقية في الجزائر en_US
dc.title.alternative بمستغانم AZدراسة حالة فندق en_US
dc.type Other en_US


Fichier(s) constituant ce document

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Chercher dans le dépôt


Parcourir

Mon compte