Afficher la notice abrégée
dc.contributor.author |
زروال, فاطمة الزهراء |
|
dc.contributor.author |
رزق الله, ياسمين |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-13T14:06:37Z |
|
dc.date.available |
2025-07-13T14:06:37Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://e-biblio.univ-mosta.dz/handle/123456789/28982 |
|
dc.description.abstract |
يعتبر التسووووووووويق امدتمواعي أهي الموداثول اتداريوة الحوديدوة التي ارتبطو بوالثودموا حيو
اسوووتثداي التسوووويق امدتماعي لارم تسوووويق الميسوووسوووا لثدمات ا يدل عل مد مواكبة
الميسووووسووووا للتطور التكنولودي ف ذا ما مكن الميسووووسووووا الثدماتية اللدوء ل ممارسووووة
التسويق امدتماعي باستثداي طرق وأساليب متنوعة.
وعليه داء الدراسوة متمدلة في شوكالية مد فعالية التسوويق امدتماعي لثدما idoom
fibre في ميسوووسوووة اتصوووام الدزائر بمعسوووكر وبالتالي من األسوووباب التي دفعتن ا مثتيار
الموضووه هي الرةبة الشوديدة في هذد الدراسوة نمرا ألهميته ثاصوة وأن التسوويق امدتماعي
وليد دديد تلدأ ليه الميسسا الثدما .
Social marketing is considered one of the most important modern management
approaches related to services, as using social marketing to promote an organization's services
reflects the extent to which organizations are keeping up with technological development.
This has enabled service organizations to resort to practicing social marketing using various
methods and techniques.Thus, this study is represented by the issue of the effectiveness of
social marketing for idoom fibre services in the Algeria Telecom institution in Mascara. One of
the reasons that led us to choose this topic is the strong desire for this study due to its
importance, especially since social marketing is a new approach that service organizations are
resorting to. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
التسويق امدتماعي تسويق الثدما اتصام الدزائر- يدوي فيب ر |
en_US |
dc.title |
التسويق الاجتماعي الخدمات مؤسسة اتصالات الجزائر بمعسكر |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |
Fichier(s) constituant ce document
Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)
Afficher la notice abrégée