Résumé:
تعالج الدراسة عنصرا أساسيا وجوهريا في استراتيجيات المؤسسات الاقتصادية والخدماتية...، الرامية إلى تحقيق التميز والصدارة، ألا وهو الإشهار عن طريق الفيس بوك، سواء كان ذلك على المستوى الوطني أو الدولي، إذ يمثل حلقة فريدة ومهمة في الإشهار الإلكتروني، والذي يعتبر قطعة أساسية لأي مؤسسة تطمح إلى الريادة وبناء علاقات وسمعة جيدة داخليا وخارجيا، وذلك من خلال أدواته الذي تعتبر الأقوى والأبرز من حيث الاستعمال وتحقيق النتائج. The study is an essential element in the strategies of economic and service institutions…aiming to achieve excellence and foreground, namely through facebook, whether at the national or international level, It is a unique and important cycle in e-advertising, An institution striving to lead and build good relations and reputation internally and externally, through its tools, which is the strongest and most prominent in terms of us and results.