DSpace Repository
فاعلية استخدام التسويق عبر وسائل التواصل الاجتماعي في تنشيط الصناعة السياحية: دراسة حالة لبعض وكالات السفر في الجزائر
Login
DSpace Home
→
Publications scientifiques (Laboratoires)
→
Publications internationales - منشورات دولية
→
Sciences Economiques, de Gestion et Commerciales - العلوم الإقتصادية و التجارية و علوم التسيير
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
فاعلية استخدام التسويق عبر وسائل التواصل الاجتماعي في تنشيط الصناعة السياحية: دراسة حالة لبعض وكالات السفر في الجزائر
سايح - جلام -عامري, فطيمة- -- كريمة-رضوان
URI:
http://e-biblio.univ-mosta.dz/handle/123456789/14221
Date:
2019-10-28
Show full item record
Files in this item
Name:
26.docx
Size:
12.56Kb
Format:
Microsoft Word 2007
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Sciences Economiques, de Gestion et Commerciales - العلوم الإقتصادية و التجارية و علوم التسيير
[150]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register