Résumé:
تهدف هذه الدراسة الى تصميم موقع الكتروني لمؤسسة تعليب وتغليف "غلفلي " , بحيث قمت بتصميم الهوية البصرية لهذه المؤسسة إضافة الى تصميم الموقع الإلكتروني الخاص بها . ومن خلال المنهج الوصفي التحليلي قمت بشرح التناسق ما بين عناصر الهوية البصرية والموقع الالكتروني ، والذي من خلاله توصلت الى عدة نتائج بينت تأثير فكرة السماح للمستخدمين بتصميم تغليف مخصص لمنتجاتهم في جلب الزبائن، إضافة الى مدى أهمية الموقع في توفير تغليف مخصص للمنتوجات
This study aims to design a website for the packaging and wrapping company "Ghalifli". The study includes designing the visual identity for the company in addition to designing its website. Using a descriptive and analytical approach, the study explains the consistency between the elements of the visual identity and the website. Through this approach, the study reached several results that demonstrate the impact of the idea of allowing users to design custom packaging for their products in attracting customers, in addition to the importance of the site in providing customized packaging for products