Dépôt DSpace/Manakin

دور التصميم الجرافيكي في بناء العلامة التجارية للأزياء

Afficher la notice abrégée

dc.contributor.author عيادي, خديجة
dc.date.accessioned 2025-10-01T09:16:14Z
dc.date.available 2025-10-01T09:16:14Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://e-biblio.univ-mosta.dz/handle/123456789/29245
dc.description.abstract يتلخص هذا البحث بعنوان "دور التصميم الجرافيكي في بناء العلامة التجارية للأزياء" في أهمية التصميم الجرافيكي في خلق ماركة ناجحة، ذات صيت واسع. بحيث يكمن ذلك بتطبيق قوانين الجرافيزم على تلك التصاميم البصرية كصور جامدة أو حركية هادفة، بطريقة تؤثر على تصرفات المستهلك وعاطفته بطريقة إيجابية، لكسب جمهور كبير والتفوق في ساحة صناعة الأزياء. وبذلك تكون علاقة المجالين قوية مترابطة. وخلال هذا يتسع عالم الجرافيزم ويتسم بالقوة والسلطة في المجال التجاري للحاجة الدائمة له. This research, titled “The Role of Graphic Design in Building a Fashion Brand”, summarizes the importance of graphic design in creating a successful and widely recognized brand. This is achieved by applying the principles of graphisme to visual creations static or animated in a purposeful way that influences the consumer behavior and emotions positively, in a way helping attract a large audience and excel in the market of the fashion industry. And so, the relationship between these two fields is strong and interconnected. As a result, the world of graphic design continues to expand, gaining strength and authority in the commercial realm due to the constant need for it. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher كلية الأدب العربي والفنون en_US
dc.subject التصميم الجرافيكي، تصميم الأزياء، علامة تجارية، التسويق والترويج en_US
dc.subject graphic design, fashion design, trademark, marketing, promotion. en_US
dc.title دور التصميم الجرافيكي في بناء العلامة التجارية للأزياء en_US
dc.type Other en_US


Fichier(s) constituant ce document

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Chercher dans le dépôt


Parcourir

Mon compte