Résumé:
يتمثل موضوع البحث في إنشاء هوية بصرية لشركة "سترة" لصناعة غرف تبديل ملابس محمولة، حيث تم العمل على تصميم شعار خاص بالشركة مع مختلف العناصر البصرية التسويقية له. وقد استعنت لتقديم هذه المذكرة بالمنهج الوصفي التحليلي كإطار منهجي لدراسة الموضوع والوصول إلى النتائج التي أوضحت انعكاس الهوية البصرية بالدرجة الأولى على الجمهور.
الكلمات المفتاحية:
The subject of this research focuses on the development of a visual identity for « Sitra »,a company specialized in the production of portable changing rooms. The project involved the design of a unique logo for the company, along with a various visuel and marketing elemnt. The descriptive-analytical method was adopted as a methodological framework to explore the topic and reach the final form of the visual identity, whose primary impact lies in its ability to influence the audience.