Dépôt DSpace/Manakin

الإستراتيجية التنافسية ودورها في تحقيق الميزة التنافسية في المؤسسة الإقتصادية

Afficher la notice abrégée

dc.contributor.author حراثي, زكرياء
dc.date.accessioned 2019-10-02T14:11:51Z
dc.date.available 2019-10-02T14:11:51Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://e-biblio.univ-mosta.dz/handle/123456789/12880
dc.description.abstract In the business environment variable, longer competitive position of the institution of paramount importance, institutions can not get to keep the opportunity leadership in the market compared to competitors, unless possessed competitive advantages non-tradition and simulation, and that depends on the development and continuous improvement have this hand of On the other hand if you were able to conduct their resources in the best way, because the traditional sources of competitive advantage is no longer able to ensure the continuity of the institution. Keywords: strategy, strategy management, the competitive, competitive strategies, competitive advantage. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject الإستراتیجیة، الإدارة الإستراتیجیة، المنافسة، الاستراتیجیات التنافسیة ،الميزة التنافسیة.إتصالات الجزائر فرع مستغانم en_US
dc.title الإستراتيجية التنافسية ودورها في تحقيق الميزة التنافسية في المؤسسة الإقتصادية en_US
dc.title.alternative إتصالات الجزائر فرع مستغانم en_US
dc.type Other en_US


Fichier(s) constituant ce document

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Chercher dans le dépôt


Parcourir

Mon compte