Dépôt DSpace/Manakin

دور التكنولوجيا في تخطيط الدروس سنة ثالثة ابتدائي

Afficher la notice abrégée

dc.contributor.author حجار, بختة
dc.date.accessioned 2024-09-30T10:31:39Z
dc.date.available 2024-09-30T10:31:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://e-biblio.univ-mosta.dz/handle/123456789/26964
dc.description.abstract تعمل تكنولوجيا التعليم على تطوير المنظومة التعليمية وتلعب دور أساسي في تطوير الوسائل التعليمية لرفع وعي المتعلمين، وتزويدهم بمهارات تتناسب مع تطور العصر الذي نحيا فيه. وتم استخدام التكنولوجيا لخلق بيئة تعليمية مطورة، تجعل المتعلم أكثر تفاعل في العملية التعليمية. كما يساعد استخدام التكنولوجيا في التعليم على تحسين وتعزيز قدرات المتعلم الذهنية. وذلك لأنها تهتم ببناء إنسان يستطيع مواجهة تطورات الحياة Educational technology works to develop the educational system and plays a fundamental role in developing educational methods to raise learners’ awareness and provide them with skills that are commensurate with the development of the era in which we live. Technology was used to create an advanced educational environment that makes the learner more interactive in the educational process. The use of technology in education also helps improve and enhance the learner's mental abilities. This is because it is concerned with building a human being who can face the developments of life en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher كلية الأدب العربي والفنون en_US
dc.subject التكنولوجيا، التعليمية، الابتدائي en_US
dc.subject Technology, educational, primary en_US
dc.title دور التكنولوجيا في تخطيط الدروس سنة ثالثة ابتدائي en_US
dc.type Other en_US


Fichier(s) constituant ce document

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Chercher dans le dépôt


Parcourir

Mon compte