Afficher la notice abrégée
dc.contributor.author |
برزوق, خيرة |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-14T09:32:45Z |
|
dc.date.available |
2024-10-14T09:32:45Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
http://e-biblio.univ-mosta.dz/handle/123456789/27347 |
|
dc.description.abstract |
يدور موضوع هذا البحث حول" طرق تدريس مهارة القراءة الطور الابتدائي السنة الثانية أنموذجا": حيث تهدف دراستي إلى معرفة ماهية القراءة وأنواعها وأهميتها والعلاقة التي تربط بينها وبين المهارات اللغوية الأخرى ومعرفة أيضا طرق تدريس مهارة القراءة للتلاميذ وأهمية هذا الموضوع في العملية التعليمية من خلال إجراء الدراسة الميدانية للعينة المطلوبة
This thesys tackles the different methods of teaching reading skills to second-year elementary learners.Our research aims to identify and study the different types of reading and their necessity,as well as the link between reading and othey language skills. Additionally,it depicts the various strategiesused to teach elementary learners and highlights in the importance of this matter in the teaching process by conducting a field study on the required sample |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
كلية الأدب العربي والفنون |
en_US |
dc.subject |
مهارة – طرق - القراءة – المعلم – المتعلم |
en_US |
dc.subject |
: Skill – Methods – Reading – Teacher – Learner |
en_US |
dc.title |
طرق تدريس مهارة القراءة للطور الابتدائي |
en_US |
dc.title.alternative |
السنة الثانية أنموذجا |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |
Fichier(s) constituant ce document
Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)
Afficher la notice abrégée